Debata na temat „STREF CZYSTEGO TRANSPORTU” – nurtujące nas pytania
Debata na temat „STREF CZYSTEGO TRANSPORTU” – nurtujące nas pytania
Punktem wyjścia do dyskusji okazały się poniższe pytania:
- Polska bez spalin: czy Polska potrzebuje Stref Czystego Transportu?
- Czym jest ta Strefa Czystego transportu i w jaki sposób ona ma działać? Dlaczego w Krakowie się z tą strefą nie udało?
- Jakie są możliwości sterowania emisją zanieczyszczeń, w której bierze udział transport?
- Jakie pojazdy są najbardziej emisyjne? Dlaczego auta zasilane benzyną konwertowane na LPG są rozwiązaniem mniej emisyjnym i bardziej korzystnym eko-nomicznie i eko-logicznie ; i dlaczego my – użytkownicy już teraz powinniśmy o tym myśleć przy ich zakupie?
- Jak skutecznie eliminować smog transportowy z miasta? Jak autogaz LPG wpływa na poprawę jakości powietrza?
- Czy polska rzeczywistość jest odległa od innych krajów UE pod kątem rozwiązywania problemu zanieczyszczeń transportowych i narzędzi komplementarnych zapewniających ograniczenie smogu i ograniczenie emisji spalin w sposób globalny?
- Jakie korzyści, obok obniżonej emisji CO2, wynikają z konwertowania aut na zasilanie paliwem LPG i korzystania z tego środka transportu?
- Dlaczego utylizowanie aut oraz wyprodukowanie w ich miejsce nowych aut obciążone jest kosztem ekologicznym poważnie zwiększającym ślad węglowy? I co w danym momencie można zaproponować w zamian?
Całą debatę na temat Stref Czystego transportu możesz obejrzeć tu pod linkiem https://youtu.be/HYz17vgs2EA
Dowiedz się więcej z artykułu:
https://klimat.rp.pl/walka-o-klimat/4710-bez-spalin-czy-polska-potrzebuje-stref-czystego-transportu/
Bo warto wiedzieć i warto rozmawiać !